technologia
Dodane przez Arecki dnia Wrzesień 19 2018 21:38:27
znajmy stworzył instalację wodorową w swoim samochodzie, pali 4L/100 km, leje wodę + czynnik zwiększający elektrolizę. Nie prawdą jest, że problem jest sprężyć gaz , wytwarza się samoistne ciśnienie, tylko trzeba częściej lać wodę. To jest ekologia ! oczywiście na tej samej zasadzie spokojnie można zainstalować ogrzewanie domu.O rozwoju danej technologii zasilania pojazdów decyduje głównie infrastruktura tankowania/ładowania. Autor pisze o umierającej technologii CNG patrząc przez pryzmat kierowcy osobówki. Do zasilania ciężarówek technologia BEV nigdy nie będzie miała zastosowania. Przejściowo CNG ma zdecydowaną przewagę nad elektrykami. Gdy drastycznie wzrośnie cena diesla, będzie można ciężarówki na zasilanie CNG. W dłuższej perspektywie tylko zasilanie wodorowe będzie miało racje bytu. Jaka jest funkcjonalność takiego elektryka z technologią Plug-in, nawet jak naładuję w domu, to pojadę maksymalnie 40 km.dwie strony mają się prawo wypowiedzieć a kiepski artykuł przedstawia tylko same problemy i nie daje wypowiedzi drugiej strony....każdego mądrego warto wysłuchać a głupi zawsze będzie upierał sie przy swoim a po wypowiedziach internautów widać że nie jest to taki głupi pomysł i może warto czasem wysłuchacż argumentów za.Metan a Propan butan.Oprocz skladu niczego nie wnosi w uzytkowanie.Chyba ze chcesz tankowac z sieci z domowej..Tak jak R134 a butan do klimy cena rozna ale na jednej jest Eko co nic nie wnosi.Był czas gdy na tą strukturę można było stawiać, ale teraz przyszłością motoryzacji będzie wodór. Koszt samochodu podobny (na dzień dzisiejszy ok, 60 tyś EUR), a czas tankowania jak gazem (ok. 3 min). Elektryczne są tylko doładowywane do kilkunastu % w czasie ok 20-30 min.